Rancangan
masa depan
- adidas mempunyai rancangan untuk membuat India hab bagi Asia Operasinya di rantau Asia. strategi adidas 'menjadi hanya belakang. Kini, selepas mewujudkan sendiri di India sebagai jualan dan organisasi pemasaran, ia adalah merancang untuk menubuhkan sebuah asas perolehan global untuk pasaran antarabangsa.
- Syarikat itu menyasarkan empat kali ganda pertumbuhan jualan daripada operasi India dalam tempoh tiga tahun akan datang(2006-09).
- Hasil yang disasarkan dari Asia melebihi menjelang 2008, dua kali ganda tahun 2004 jualan figure.selepas China, yang merupakan arus pemacu pertumbuhan di Asia, adidas menjangka India untuk menjadi kuasa seterusnya, yang akan memacu serantau pertumbuhan dalam tempoh 3-8 tahun akan datang.India adalah sebuah pasaran penting bagi adidas dan merancang untuk mempunyai 200-300 francais bilik pameran menjelang tahun 2006. Ia juga meneroka pilihan memindahkan teknologi dan tahu-bagaimana untuk mengeluarkan kasut high-end di India.